Late update

Ligger på soffan.
Det har varit mitt konstanta tillstång hela dagen.
Inte okej.
Imorgon ska jag jobba!
Orka va sjuk. Nej.

Internet här hemma har varit dött ett par dar pga byte till snabbare hastighet.
I vanlig ordning funkade det inte alls smidigt.
Vi väntar på ett nytt modem.
Förvånad? Inte jag.

Dessutom är jag tjurig.
Hade inte räknat med de SJU karensdagarna på a-kassan.
Så de extra cashen jag räknat med fick jag glömma snabbt. Nu får jag preciiis så det täcker det jag var skyldig Mikael och pröjset för resan i januari.
Resten får jag spara ihop. Åh gud så trist.
Inga bra månader att spara heller. Måste ju shoppa julklappar!!

Dessutom har jag fått shoppingabstinens.
Har inte shoppat på jättelänge!!
Jobbigt.
Så såg jag Kenza på Efter Tio i morse och just died av hennes tröja.
Så nu måste jag ju köpa den.
Kolla här

Hade dessutom tänkt köpa det där superfina armbandet jag hittade på Cocoo.
Men det verkar vara borta nu. Snyft.
Hittade dock som vanligt en miljard andra supersnygga grejer och fick genast ett ha-begär.

En som liknade min förra förälskelse hittade jag också:

Får kanske blir den istället.


Nu ska jag upp och röra mig lite.
Känns som liggsåren är nära. INTE okej.
Imorgon ska jag på massage igen.
Ska bli underbart!!
Flera veckor sen sist.
Får lite discount också. TUR, så här i fattigdomstider.
2009-11-12 @ 18:15:29 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback