Cocoo - Foki

När jag var inne på Fokis fina blogg såg jag till min förtjusning att man kunde vara med i en tävling och vinna valfritt smycke från Cocoo.
Kul! Tack Foki!
Så bläddrade jag genom alla armband och förstå min lycka när jag fann detta:

Som ni kanske sett i tidigare inlägg har jag varit smått besatt av Kenneth Jay Lanes smycken, och då detta armband är inspirerat av dessa så kände jag ju ett smått lyckorus genom kroppen!
Så därför är jag med i Fokis tävling och hoppas innerligt och hårt att jag ska få vinna detta underbara armband.
Till råga på allt hittade jag massa fina klockor! Jag är ju på jakt efter klocka, så jag ska gå in och välja ut en riktigt fin. Väldigt bra priser är det också!


Tävlingen hittade jag här: Foki
Och det underbara armbandet här: Cocoo

Håll tummarna!!
2009-09-23 @ 14:37:50 Permalink


Kommentarer
Postat av: Alexandra
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N
Postat av: Minnali
Postat av: sandra
Postat av: ' FATMA
Postat av: Anonym
Postat av: Helena
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N
Postat av: Minnali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback