Varning för surkärring

Åh!
Dåligt humör!

1. Endast gått ner totalt 3 kilo på drygt 4 veckor... Jävla sur känner jag mig.
Här sliter man och så står det typ still.
Men det var ju detta som var anledningen till att jag började på halvfart istället.
En jävla fettoplatå!
Åh. Känner mig tjock och ful.

2. JAG VINNER FAN ALDRIG NÅNTING.
Jag är ju ständigt med och tävla åt höger och vänster och köper trisslotter som en liten blå.
Men tror ni jag vinner någonting någonsin?
Svaret på detta är såklart: N E J
Blir så bitter.
Totalt tur-befriad i tävling och spel.

3. Jag måste laga lunch tills imorgon nu...

4. Jag måste göra ett kollage med min målbild till nästa vecka men inte fan vet jag nått längre.
Vem vet hur jävla segt det kommer gå på halvfart?
Jag ger detta 1-2 veckor till...Går det inte tillräckligt bra åt rätt håll, så kör jag helfart igen.
Vill bli av med den här skiten nu. 15 äckliga kilo kvar.

Åh gud. Ni önskar nog ni inte läste detta inlägget.
Jag önskar jag inte skrev det. Hatar min bitterhet just nu.
Godnatt!
2010-09-06 @ 21:22:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback