Val 2010


Jag har inte till 100% bestämt mig.
Färgen är blå.
Men blir det Folkpartiet eller Moderaterna?
Kommun- och Regionsval är redan bestämt.
För regionen - Vårdpartiet
För kommunen - Vägvalet

Men till regeringsvalet är jag inte helt 100 än som sagt.
Finns det någon av er som kan motivera för och emot för dessa två?
=)
Taaack.

Ikväll är det fest.
Min älskling Jussan kommer och vi ska festa med bland annat Oslo-gänget och det ska bli så kuuuul!
Saknat våra fina killar

Underbar helg framför mig.
Kommer inte bli så mycket bloggande dock.
På lördag ska jag och Jussan först fika på stan med Annica och sen är det tjejkväll med sleepover hos bästa Kim.
(och jag ska rösta)
På söndag far vi till Uddevalla.
Mammas göbbe fyller år och jag ska äntligen få pussa på min fina mami<3 igen!

Älska denna helg!

Igår trodde jag dock att lyckan var ett minne blott då mitt ena öra drabbades av en smärta utan hejd.
Började i onsdags och igår var det övermänskligt.
Jag trodde det var öroninflammation då det inte syntes någonting i örat (vad man kan se genom att bara titta vanligt då)
Läkaren misstänkte minisken i käkleden. Ta ipren det går över. Okej.
Men det verkar som att jag har fått en överjävlig finne trots allt. Nu har det börjat växa ut nått en bit in bakom den där hårda broskpluppen i örat. haha.
Men jag är bara glad att det inte var öroninflammation eller nått annat hemskt som skulle sabbat min helg.
2010-09-17 @ 08:17:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback