Skönhet

Godmorgon mina hjärtan!

Snart helg, vilket jag är tacksam över då jag är galet trött.
Efter jobbet idag ska jag iväg till Xtravaganzas skönhetskonsult.
Hennes företag Wellness har sånna där skönhetsträffar där man får testa massa olika produkter och får bra erbjudanden.
Ska bli trevligt.
Jag är ju smått besatt av saker som kan förbättra min underbara skönhet (haha)

Ätandet går ju för övrigt bra. Det är gott.
Men denna veckan har känts motig för att jag inte känner att det händer något med vikten.
Får väl se på måndag hur det har gått, men det känns inte som någon större skillnad.
Jag kan verkligen inte bestämma mig för hur jag ska göra.

För övrigt vill jag bara tillägga att jag ÄLSKAR att Idol har börjat igen!
Så underbart. Och så många duktiga, man får ju komplex.
Hejja dom!
Gårdagens största kärlekar var Alice i Angered, Emil och Olle.

Idag ska jag dessutom boka lokal för årets födelsedagsfirande i oktober.
Älskar att fylla år..om man bortser från att man blir äldre på kuppen
2010-09-09 @ 08:18:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: FAAKIE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback