Sickness

Man får hata när man har otrevligheter i kroppen.
Igår kämpade jag mig igenom hela arbetsdagen med nöd och näppe.
Kallsvett, illamående, huvudvärk.
Inatt vaknade jag åtskilliga gånger av min torktumlarmage.
Stannade hemma för att sova ut min trötta kropp.
Halv nio gick jag upp...
Har dock legat på soffan och försökt att inte röra mig för att hålla magen lugn.
Detta resulterar i att min huvudvärk blivit en sån där ligg-huvudvärk som är skitjobbig att bli av med.
Hade hoppats att kallsvetten skulle hålla sig borta iaf, men icke.
Nu knackade även den på.
1 sekund och jag är helt klibbig över hela kroppen.
Känns precis som när man har feber. Men feber har jag inte.
Och är som tur var inte lika slut i kroppen som när man har feber.
Men jag HATAR det här.
Gå över liksom??
Har haft känningar sen onsdags. Vilade hela helgen.
Till vilken nytta.
Tröttsamt.

Jag har en underbar helg framför mig som inget ska hålla mig från so help me God.

Som om inte detta vore nog.
Tappar väldigt mycket hår = NOJIG!!
Har antagligen med dieten att göra, men fan alltså. Inbillar mig att håret känns tunt till och med.
Gör mig orolig och rädd. Vill fan inte bli flintis. Skulle inte passa mig.
BUHU. Elände.

Nä..nog av mitt gnäll.
2010-09-14 @ 11:38:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback