Ögonbryn osv.

Nästa helg har jag bokat tid för formning av bryn samt färgning av både bryn och fransar.
Har aldrig gjort detta.
Alltså jag har ju plockat ögonbrynen själv, men hela det där kittet på salong blir first time.
Och idén är ju inte att jag ska färga brynen mycket utan bara få de att mer matcha håret så att jag slipper kleta med penna varenda dag.
Fransfärgningen inbillar jag mig väl ska ge illusion av längre fransar även utan mascara.
En vacker dag ska jag ju ha råd att göra fransförlängning.

För att citera min kollega.
Det är så mycket man vill köpa i höst.
Jackor, kläder, skönhetsbehandlingar, tandblekning, frisörbesök, väskor, smink i mängder, parfymer, den dära snygga halsduken på HM (som jag inte kan visa för den finns inte på deras hemsida, men jussan du vet den jag pekade på. den bruna typ smårutiga), ny mobil, ny laptop, ny lägenhet osv i all oändlighet.
Jobbigt. Kan man begära löneförhöjning baserat på sitt ha-begär?
Helt klart!
Ska ta upp det med chefen imorgon.
Imorgon är det för övrigt utbildning mellan 9 och 16. skoj
2010-09-21 @ 19:14:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: J

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback