Pizzafejset skriver av sig

Jag fick kortisonsalva att smörja på och runt hela ögonen och ner på kinderna.
4 ggr per dag första dagarna, sen 3 ggr, sen 2ggr. Ska jag med andra ord inte få ha smink en hel vecka.
Fy fan.
Ser ni mig, bli inte rädda.
Det är inte min mening att skrämma er.
...
Jaja. Bara det försvinner.

Idag ska jag och Mikael en sväng till Backaplan.
Han ville ha finbrallor och jag är lite småsugen på nått fint till vårt kalas nästa helg.
Vi får väl se om jag hittar nått.
Vid sex ska vi till Mikaels syster för hon fyller år.

Hur går det med vikten?
Långsamt är mitt svar.
Men det får jag väl leva med.
Har ju som sagt bestämt att köra en kur på bara soppor sen igen typ mitten på november till mitten på december.
Ta det sista liksom. Mitt mål är numer rätt luddigt men 2011 ska vara mitt smala år iaf. Det första av många.
Nu känner jag mig tjock igen. Fast jag har inte gått upp.
Man är konstig.

Nu ska jag se fredagens idol.
Råkade se att Sassa åkte ur dock. Men det gjorde mig bara glad så det är okej.

Just det...kan ju inte riktigt uttala mig så bra om mina nya produkter från Lily Lolo och Elf ännu, då jag haft pizzafejset sen jag fick grejerna... Ögonskuggorna är väldigt fina iaf.

Verkar inte som någon vill köpa min snygga skor heller, så jag får väl behålla dom...
Your loss!
2010-10-10 @ 11:28:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback