Jobb jobb jobb

Eftersom jag tog ett stort beslut och bara jobbade över 1 timme idag och gick hem halv sex kan jag ju passa på att bjuda på lite blogg.
Jobbar alltså rätt mycket nu.
Hemma före åtta är en lyx. Och då är jag på jobbet halv åtta på morgonen.
Byter ekonomisystem och mängder av grejer runt omkring hela projektet som ska fixas. Tester, utbildningar osv.
Vecka 42 åker jag och min närmsta chef upp till Sundsvall och ska hålla utbildning för totalt drygt 180 personer.
Så detta måste vi förbereda osv osv osv.
Nog om jobb

Färgade ögonfransarna i lördags. fick tydligen in färgningscreme eller nått för höger öga har varit BAD sen dess. Runnit, kliat och gjort ont.
Fick en kräm som jag kletade in i ögat och idag är det lite bättre.
Skönt det.
Gillar inte gå osminkad. Känner mig naken, bar, exposed...

Nu ska jag stänga av datorn (less på skiten) och kolla på serier.
SLAPP.

En vacker dag ska jag berätta om mina grejer jag fått hem från Lily Lolo och Elf.

Köss
2010-10-05 @ 19:31:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback