Idol - fredagens kvalfinal

Ja jag är efter. Jobbade ju till tio i fredags så fick ju inte sett idol.
Så kollat nu istället på tv4play. Och här kommer min intressant utlåtandelista.

Geir - Bra som alltid. Han äger! Fast han var bättre i torsdags.
Elin (wildcard) - VARFÖR??? fy fan.
Chris - Booooring. Världens tråkigaste låt och lät inte särskillt bra.
Sassa (wilcard) - Återigen: VARFÖR?? Värdelös. Fanns ju flertalet betydligt bättre de kunde valt istället. Skitjury
Linda - Hatar den jävla låten. Hon är dessutom inte särskillt bra. Booooring.
Jay - Tråkigt låtval. Men han är så sjukt bra, så jag förlåter honom.
Madeleine (wildcard) - en tredje tjej?? Jimmy och Daniel då????? Wtf. Falskt och jävligt var det också. Go och gla i all ära men ärligt. Nej.
Linnea - Hon är så gaaalet bra. Älskar henne!
Alice - inte en låt som passar henne. Men jag gillar ju henne jättemycket.
Daniel (wildcard) - MEN JA! Ett bra val av juryn iaf. Dock jäkligt trist och dålig låt. Synd. Men han är super.
Minnah - eh? låten? what. iaf låter det inte som hon bölar denna gången.
Andreas - Helt okej. Men han är tråkig
Olle - Även om jag blir ledsen att inte Jimmy eller Emil gick vidare, men jag gillar Olle också.
2010-10-02 @ 19:12:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback