Idol - 101008

Lite efter men sån är jag.
Var ju ute och svirade mina lurviga i fredags
Nu kommer min rapport över vad som var bra och dåligt.
Så är ni inte intresserade av detta så kan ni ju sluta läsa nu och surfa in på nått roligt istället.

Jay - Vi börjar med frisyren på John Travoltas dubbelgångare. Nej. Make over please. Sen är jag lite allergisk mot det där halsbandet. Rakblad i ett åtsittande läderband. Inte så coolt. Men till det väsentliga... han sjunger ju skitbra och är unik osv. Sen gillar ju inte riktigt ja den här låten, lite trist. Vet 100 bättre låtar som skulle vara mer intressanta att höra med honom.

Andreas - Klämkäckt kändisbarn. Men han sjunger bra, det kan man ju inte ta ifrån han. Mamma gillar han för han påminner om herr Buble. Är ju rätt sant faktiskt. Tråkiga kläder. Skinnpaj nummer 2 av 2. Hur många kan det bli ikväll tror vi? Laila gav mig ordet: Folklig

Linda - Tips: Sjung inga Alanis-låtar... Det blir a l d r i g bra! Never, I tell you. Gäller inte bara Linda. Gäller alla.
Outfiten var inget att hänga i granen. Och sångprestationen är vad den kan vara i den här låten. Dåligt. Hon ansträngde sig way to much. Det var inte hon alls. Bakläxa.

Daniel
- Uddevalla shalalalala, Uddevalla shaaalalalala. Bra outfit idag. Älskar hans ljuva stämma. Bara plus från mig! "Charmigare än Jidhe" och "inte farligare än en hasselnöt" hahahaha. Älskar Bagges kommentarer
Han har ju redan skrikande tjejer i publiken. Jag spår framgång.

Elin - En av mina favoritlåtar. Men inte med Elin. Gud...helt falskt och sämst engelska. Slakta en sån bra låt. Jag blir förbannad. Fattar verkligen inte varför alla gillar henne. Kliiiv aaaav!

Olle - Älskar Tracy Chapman, gillar Olle! Han har ju en väldigt speciell röst och sånt gillar jag. Tusenröster är trista. Gillar gitarren och stolen. Enkla framträdanden, stora låtar. Glad och charmig.

Sassa - Vad var det jag sa. Hon kan inte sjunga. Hon kan skrika, men det kan väl alla.
För väl att hon åkte ut.

Linnea - Älskar henne. Hon är awesome! Ser verkligen fram emot vad hon ska göra med alla låtar framöver.
Hon är helt unik och speciell. Love love love.

Geir - Jag älskar honom. Han är fantastisk och bäst.
Älska namnet dessutom. "Tusentusen tack" haha. typiskt norskar att säga dubbelord :)

Alice - Hon har ju varit en av mina favoriter hela tiden. Och hon håller sig kvar som det också.
Jag hoppas hon gör Regina Spector snart!
Eller något liknande så jag får höra hennes späda röst igen. Det längtar jag efter.

Minnah - Hon har en väldigt bra powerröst. Snygga kläder också. Håller med om håret. passade bättre i ljust.¨

Så det var det.
Bra overall så att säga.
Och helt rätt som åkte ut.
Bye bye Sassa.

Nu ska jag duscha. Tjipp
2010-10-10 @ 12:24:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback