Hudproblem

Alltså...
Jag färgade ögonfransar och ögonbryn.
Fick antagligen in lite färgningskräm i höger öga.
Det rann å hade sig.
Fick en kräm att ha i ögat.
Blev bättre dagen efter.
På kvällen började jag få torra utslag på höger kind.
Nu är jag lite lätt svullen på höger sida under ögat och har små små knottror runt hela ögat.
torrutslag på hela kinden, även lite på vänster kind också.
WTF!!!!
Beror dessa utslag på färgningskrämen, ögonkrämen eller möjligtvis stress?
Det är ju mycket stress på jobbet, långa dagar framför laptop.
Vad fan gör man?
Smörjer och smörjer men inget verkar hjälpa.
Ska ta en sväng förbi apoteket idag och se om dom kan hjälpa mig.
Alltså, det är inte så att det syns skitmycket men man ser det och inte minst känner det.
Känner sig ju inte direkt snygg med det här i nyllet.
Fan, är det inte det ena så är det det andra.
Tröttsamt

Igår tog vi oss ut på en AW iaf. Jag menar efter typ 55 timmar tillsammans på jobbet denna veckan så är det klart att vi vill umgås lite till ;)
Vi hamnade på Dubliners. Mötte pappa och hans kompis i dörren så vi tog ett glas ihop. Det var kul! Och otippat!
Sen avlägsnade sig dom för att gå till Sticky och se Pain of Salvation.
Efter det möttes vi upp igen på Bishop.
Mycket skratt och tjöt.
Idag blir det en sväng för att handla lite presenter och käk.
Sen ska jag bannemig vila vila vila.
Så trött så trött.
Därför ett måttligt intressant inlägg.

Tja!
2010-10-09 @ 11:22:25 Skönhet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback