Eniro

Det här är ju typ den bästa tävlingen för mig.
Jag behöver ju som bekant en heeelt ny garderob tack vare min grymma viktminskning som fortfarande pågår.
Till slutet på november, senast till jul, ska jag ju vara klar och behöver då ALLT nytt!
Så nu vill jag vinna 3000:- att shoppa för.
Kan ni inte hoppas lite för min skull?

Min motivering
"Jag vill vinna 3000:- att shoppa för på TopShop! (eller annan klädbutik) Jag har gjort en fantastisk resa och har till slutet på november gått ner över 30 kilo (26 än så länge) och behöver därmed en helt ny garderob. Som det är nu har jag två par byxor att växla mellan :)"

Här tävlar ni!
2010-10-24 @ 20:40:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: J
Postat av: nilla
Postat av: J

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback