AbbAbbAbbARGH!

Ligger nerbäddad i sängen och försöker hitta en återförsäljare av iPhone 4 där man kan teckna Kompis Pott abonnemang.
Lättare sagt än gjort.
Siba hade tre olika tele2 abonnemang men inte det jag vill ha.
Sitter i telefonkö till Mediamarkt nu. Där kan man sitta ett tag...Känner ingen som varit med om kort väntetid där.
Inte så att man har en köplats heller så såvitt jag vet kan de lika gärna sitta och pilla navelludd och satt telefonen på mute. SÅ många tror jag inte ringer dit. Really!
Jag har verkligen ingen som helst lust att vänta i upp till sex långa veckor på telefonen, vilket är leveranstiden om man beställer på Tele2. Jag vill ju ha nunununu!


Ska kanske kolla vad det var för erbjudande från 3 som jag fick på posten igår.
Kanske nått värt.
Ska på visning ikväll också om jag pallar ge mig iväg.
Hoppas det!
Håll tummetotterna!
2010-11-23 @ 10:23:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback