Man vill bara ha sin bädd änna

I torsdags var jag ju skitsur för att jag ringde Mio och fick höra att min säng var en vecka försenad...
Idag vid två får jag sms på att den kommit.
Jaha?
Vi ska försöka fixa ihop så vi hämtar den imorgon. Renova var som tur var öppet i Högsbo imorgon så vi kan slänga skräp och gammal säng.
Men det bästa är ju att pappa är i Rom.
Han skulle låna mig pengar till min nya bädd.
Tror ni jag fick veta att han skulle iväg? Icke. Såg det på Sandras FB.
Tror ni han svarar när jag ringer? Icke.
Försöker han utesluta mig ur familjen?
Man undrar ju.
Får se om vi kan lösa pengarna på annat sätt. Annars får vi vänta till nästa helg. SURT.
Vill ha det gjort pronto!
Måste hyra lastbil också isf.
Isf gör det inget att vädret är apa hela helgen.
Har städat och tvättat idag och får då kanske rensat och ny säng imorgon.
BÄTTRE!
2010-05-08 @ 16:11:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback