Lasagne

Idag ska jag göra något jag aldrig gjort förrut.
Laga lasagne.
Helt sant, aldrig gjort!
Men jag har vårat hemliga familjerecept så jag hoppas det ska gå vägen.
Självklart så saknades det ett halvkilo köttfärs så Mikael får sticka ner och handla igen.
Så kan det gå.

Idag har vi annars borrat upp gardinstängerna. Satte dom intill taket. Mycket snyggare så tycker jag.
Nya fina gardiner uppe också. Även i köket. Fast det är inte nyinköpta gardiner där.
Sen så styrde jag om möblerna lite i hallen och det blev MYCKET bättre.
Jag är fan total!
Enligt väderrapporten är det en gigantisk sol över oss ikväll och imorgon. Mmmm. Härligt.
2010-05-01 @ 17:20:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: J
Postat av: nilla
Postat av: J

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback