Koloniområde i Uddevalla



Har ni sett några äckliga dampungar bryta sig in i stugor på detta koloniområde i Uddevalla kvällen/natten till idag 25/5 så hör av er. Finns ju massor med hus i närheten, ta ert ansvar!!
Det är långt ifrån första gången de sysselsätter sig med denna meningslösa förstörelse och garanterat inte sista heller.
Vad jag skulle vilja göra med dessa no-lifers kan jag inte skriva här..., och jag kommer lämna över uppgifterna med varm hand till de stackarna som blivit drabbade om och om igen av snorungarna.

Begriper inte vad det är för fel på folk. Tappade er mamma er när ni var små? Huvudet före i stengolvet kanske?
Vore ju en rimlig förklaring till erat patetiska beteende.
Ni äcklar mig.
ÄCKLAR MIG!
Ni ska vara sjukt glada att det inte är MIN kolonilott. Jag hade satt mig med en bössa och vaktat dag och natt tills jag fick era små vidriga parasiter.
2010-05-25 @ 10:52:02 Sjukdom Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback