Godmorgod Bloggen! På väg till jobbet nu. ...

foto0619 (MMS)

Godmorgod Bloggen! På väg till jobbet nu. Varit på sjukhuset och bytt bandage på benet. Det såg äckligt ut. Men enligt sköterskorna så syntes det att min kropp iaf producerar nya celler i såret. Det kommer att läka till slut. Tålamod. Inte min starka sida. Nästa gång kanske jag slipper bandaget iaf och får köra på stödstrumpa över förbandet bara. Vore underbart. Superfint väder ute är det också. Därför jag ser sur ut på bilden. Jag kisar. Och vill inte sitta på en buss till jobb. Vill ut i fina vädret. Mutter. OBS! Jag är fet. FET! Måste göra något åt eländet nu. Räcker nog inte med naturdietpåsar på dagarna och middag till kvällen. Dags att ta tag i xtravaganza? FET I tell you.

2010-05-06 @ 09:20:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback