Förberedelse

Jag vet att det känns svårt nu.
Jag ska ju åka bort och är åter på söndag.
Lite mobilbloggar kanske dyker upp från Oslo.
Wish for it!

Sitter med handduk på huvudet och är uppe för tidigt!
Kunde inte somna om då jag fick ångest över min hårfärg.
Påmindes om varför jag går till frisören nu för tiden istället för hemmafix.
Hemmafix suger!
Köpte en toning igår i en färg som tjejen på kicks rekommenderade om jag ville ha en uppfräschning av min färg.
Resultatet: En mörk rödbrun färg som bara känns 18-årig hårdrockartjej. Jag vill inte ha det.
Hatar det rent ut sagt.
Så jag tvättade håret nu med två blonderingsschampoon och ett color boost blonde balsam + en Depend Highlighter Inpackning. Haha. helt manisk.
Håll tummarna. Hårdrockarhår = NEJ tack

Ska till sjukhuset halv tio och lägga om benet.
Tog av bandaget igår för att kunna tvätta benet och foten. Och SMÖRJDE in mig.
Herregud. Min häl var som sahara. Hemskt. Men nu har den fått lite fukt och återuppstått.

Idag åker jag då alltså till Oslo för att gå på ESC ikväll.
Stannar tills på söndag. På lördag blir det stor ESC-fest!
Ska ha så jävla roligt.
Har packat VÄRLDENS största väska.
Skojar inte. Enorm!
Men jag ska ju ha med mig filt, badlakan, påslakan, underlakan och kudde också! Och ett par skor.
Ha det i åtanke.
Nä! Nu tänkte jag äta lite frulle och röka.
Tjing!
2010-05-27 @ 07:30:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback