Ett skämt?

Man tror nästan det. Att det är ett skämt alltså.
Idag skulle de komma och lämna den nya sängen. Den rätta sängen. Fast modell.
Vad kommer de med? Jo, ytterligare en i MEDIUM!
När Mikael ringde och berättade detta svartnade det för ögonen av ilska.
Exakt hur inkompetent får man bli?
Två månader sen jag beställde sängen och har lyckats få fel säng två gånger.
Jag orkar inte!!
Kommer aldrig mer i hela mitt jävla liv beställa nått mer därifrån.
Jag är så vansinnig så det ryker ur öronen på mig.
Kompensationen ska vara fyrsiffrig denna gången säger jag er.
Blir så jävla matt.
Får vi se hur länge det dröjer till nästa säng kommer...
Kanske ska skicka mina massageräkningar till dom också, eftersom sängjävlen är för mjuk och min rygg hatar den.

Ta mitt råd, beställ aldrig något hos dem.
2010-05-31 @ 18:36:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: J

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback