Dröm

Inatt drömde jag så konstigt.
Kommer inte ihåg allt men den största grejen var att mina käkar liksom låste sig hela tiden och pressade ihop tänderna så det knakade.
Just detta har varit med flera gånger tidigare i drömmar.
Men jag tror vi var utomlands och satt på stranden och det är då problemet med käkarna börjar i drömmen.
Sen så är vi på nån tillställning eller uppvisning av nått slag.
Och det bara krampar om och om igen. Jag är helt dyblöt av svett och bara gråter för det gör så ont. Jag skriker av smärta och obehag när tänderna pressas ihop och det knakar.
Mamma försöker få mig att åka till sjukhuset, men jag kan inte köra själv.
Då kommer Robert Pattinson som tydligen var ett ex till mig i drömvärlden.
Så tar han mig i famnen och leder mig till hans bil.
Men vi kommer liksom aldrig fram till sjukhuset pga massa hinder (som jag inte kommer ihåg)
Vaknar upp nånstans där på vägen.

Är lite öm i käkarna idag, så jag har nu bitit ihop en del i natt.
Usch.
2010-05-16 @ 12:23:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback