Daybreakers

Såg på film igår.
Daybreakers.
Handlar om att vampyrer tagit över världen och jagar människor för att använda dom som blodtillgång via ett stort företag. Och så håller människorna på att ta slut. Får inte dessa vampyrer blod så förvandlas dom. Börjar de då dricka sitt egna eller andra vampyrers blod muterar dom och ser skitäckliga ut.
Som fladdermöss.
Så det går typ ut på att de försöker få fram ett blodsubstitut fast huvudfiguren Edward (ta Cullens fina namn gör det bara!) är emot att föda på människor och vill ha ett botemedel istället.
Jag kan inte riktigt rekommendera den. Den var inte särskillt bra. Jag gillar ju knasiga filmer, men jag vill ju att vampyrerna ska vara coola och bäst, så jag kanske är partisk. Mikael gillar inte sånna filmer så han är inte heller rätt person att tycka till kanske?
Se den om ni vill.
Betyg: 2
2010-05-08 @ 12:01:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback