Ångest

(Detta inlägg skrevs igårkväll, men på nått sätt blev det inte publicerat)

Varning; detta inlägg innehåller inte en gnutta positiv inställning.

Den här självförtroendesvackan blir bara djupare och djupare.
Har inte känt mig fin på...jag vet inte hur länge.
Tänker konstant på hur obekväm jag är i mig själv.
Varje minut.
Känner bara hur fettet väller över och allt sitter fel.
Min kropp har bara lämnat mig bakom och rusat iväg.
Jag ser inte mig själv som fin längre. Kan inte lura mig själv att jag inte är fet längre.
Det har liksom gått över det.
Jag känner mig ENDAST ful och fet.
Aldrig något annat längre.
Dom bra dagarna har sakta men säkert försvunnit helt.
Jag vill inte längre.
Ingenting blir bättre av att jag har ett äckligt jävla helvetessår på benet heller.
Att jag går runt med ett mumieben och svettas.
Så jävla mycket SKIT rent ut sagt som jag stått ut med senaste åren.
Palla!

Men på måndag som sagt..
Då ska jag till Xtravaganza.
Kan jag inte bli av med mitt valspäck med deras hjälp så vet jag inte.

Och vad ska jag ha på mig nästa helg?
Burka?
Jag ska bannemig börja använda burka.
Och satsa på klädsim i sommar.
Om jag ens kommer få bada. Såret får inte bli blött...
Lika bra kanske. Finns inte tillräckligt mycket vass för mig.

Så. Det här inlägget var så långt ifrån positivt man kan komma.
Men jag måste få ur mig det ibland.
Annars bara laddas jag upp och blir sur och grinig mot alla runt omkring och vill bara lägga mig ner och grina.
Vad hjälper det liksom?
Inte ett smack.
Jag hoppas den här känslan håller i sig för jag blir sjukt motiverad till Xtravaganza av att må så här pissigt.

2010-05-20 @ 21:02:59 Sjukdom Permalink


Kommentarer
Postat av: nikk
Postat av: J
Postat av: nilla
Postat av: sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback