Älska Euroclub!

ÄLSKA gårdagen.
Jag dör.
Aldrig haft så kul.
Jag och Jussan blev bästisar med varenda männska på stället typ.
Euroclub I love!
Nästa år ska vi också ha fripass.
Min nya bästis Alex från Grekland älskade Sverige och svensk melodifestival. Söt!

Alex, svettig jag och lycklig Josefin.

Sen min andra favvo Jacob från Holland.
Typ roligast ever.

Återigen svettig jag, Jacob med lökis, Martin från Tyskland och mitt hjärta.

Älska den här kvällen. Hart träningsvärk i bullkinderna idag ska sägas.
Sen fick jag och Jussan äran att träffa mannen som är stolt ägare till Norges största kuk.
Vi valde att lita på hans ord.

Ikväll blire fäst igen såklart.
Vi hoppas på att kunna komma in på Radisson där Eurovisions Afterparty är och alla våra nya bästisar ska dit.
Men jag är skeptisk.
Men för att kunna slå gårdagens nöje så är det nog vad som krävs. Vi får bryta oss in.

Nu ska jag och Juss glana på film. Våra pojkar är ute på byn.

Puss
2010-05-29 @ 14:47:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback