Shoppat

Fick shoppat lite i Uddevalla när jag var där iaf.
Köpte tre nagellack, individuella lösögonfransar och detta:
Man vill typ ligga med den för den är så sjukt gosig. Ser fram emot att testa!
Denna koftan från VILA.
Denna galet snygga väska från Pieces
Och denna snygga topp från Frk.
Ska bäras med midjeskärp helt klart!

Mina favvo jeggings har börjat falla isär nu och de säljs inte längre.
Så jag gråter en skvätt. Måste köpa nya liknande.
Dessa var mörkgrå med små runda nitar längs med hela yttersömmen.
Och så ska jag beställa skorna från Din Sko nu som jag trånat efter.
NEEED!!

Någon jacka har jag ännu inte hittat.
Vet inte om jag vill ha brun eller svart. Ska iaf vara syntetskinn.
Med plats för tjockare tröja under.
Hanni hade en väldigt snygg jacka som jag frågat var hon köpt.
Får se vart det var.

Hade en väldigt trevlig korthelg i Uddevalla iaf.
Skönt att träffa mina girls och mami.
Puss

Nu sitter jag lite småhög i lägenheten.
Mikael har grundmålat badrumsdörren. Luktar inte kärlek direkt.
2010-03-28 @ 14:00:16 Shopping Permalink


Kommentarer
Postat av: LISOU
Postat av: sara
Postat av: Sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback