Otroligt slött

Oj... 100 år sen typ?
Jag har liksom inte haft lust.
Tid har jag haft, eftersom jag var sjuk HELA förra veckan.
Att jag inte osv...
Jag är fortfarande inte helt stadig. Hostar upp insidan av mig själv och hela hjärnan ska ut genom näsan, men annars är det bra.

Jag har börjat hos sjukgymnasten på jobbet nu också.
Benet. Sönderslitna muskelfiber i den stora stygga vadmuskeln. Och ett "utdraget" ledband i knät.
Jävla härligt.
Men men. Det ska bli bra igen.
Just nu är det ett riktigt jävla pain in the ass bara.
Gick på IKEA i 1,5 timme igår och låg nästintill på dödsbädden efteråt.
Den smärtan gick inte ta miste på ska jag säga er.
Dra åt...

Imorgon fyller min kära kollega 35.
Då hon blir en gammel tant så ska hon få ett överlevnadskit i present imorgon.
Det blir bland annat läkerol original, en burk puré, Svensk Damtidning, en påse Bridgeblandning, läggningsvätska m.m.
Jag skulle köpt ett paket Tena också men det var ju svindyrt. Fan man får hoppas att maskineriet håller tätt på äldre dar.
Hon ska ju självklart få en seriös och fin present också, men den får hon på fredag då det ska firas.

En till rolig grej.
Vi har nu biljetter till semifinal 2 i Oslo. Eurovision Song Contest pratar jag såklart om.
Åh det kommer bli så jävla roligt. Jag längtar ihjäl mig.
Jag drar med Jussan, Arne och några polare till honom. Det blir grymt! Schlagerrävar!

Gårdagens avsnitt av Svenska Hollywoodfruar var liksom en rosa dröm. Jag är på allvar kär i Maria. Hon är helt fantastisk!!
"Min mamma har konserverat sig bra"
Jag menar..hon är ju outstanding.
Kärlek!

På tal om kvinnlig kärlek, my god, jag har hittat typ Sveriges snyggaste brud.
http://mondoblog.se/hanni
Man vill ju bara VARA!!!
Orättvisa värld.
Hur gick det EGENTLIGEN med min plan angående xtravaganza? Jag skulle ju bli tight?
Shit...Får styra upp detta snarast. Synd att mat är gott.


Hej svejs!
2010-03-16 @ 21:41:01 Permalink


Kommentarer
Postat av: J

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback