Lättnad

Blir så lättad att jag nästan gråter av att läsa sånt här.
Det är inte bara jag, det är inte ett unikt konstigt fel på mig.
Jag är inte den enda som åkt in och ut på akuten och trott att det är en hjärtattack som drabbat mig.
Det är inte bara jag...

Den som inte suttit i samma sits, kan inte förstå hur skönt det är att läsa sånt här.
Att känna igen sig i varenda ord (okej, alla ord begriper jag inte :))
Det är som att någon har bett mig förklara vad det är jag känner (eller snarare känt, då detta faktiskt minskat märkvärt, vilket är helt fantastiskt även om jag är långt ifrån helt befriad från det)

Klicka på bilden (kunde lika gärna vara en bild på mig) för länk till vad jag pratar om
2010-03-23 @ 21:20:36 Sjukdom Permalink


Kommentarer
Postat av: Hanni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback