Idag ska bloggen handla om hår!

Jag sitter med många funderingar nu.
Vi börjar med denna: Locktång.
Jag överväger starkt att köpa locktång. Jag vill ha stora lockar á la Victoria Secret och har hittat två olika varianter.
Det jag behöver nu är era tips och förslag. Så kör hårt.
Klicka på dom så får ni se vilka jag klurar på.

Den andra funderingen är bra hårprodukter.
Min hårbotten är väl hyfsat normal, nästan mer åt det feta hållet.
Men längderna är väldigt torra och slitna.
Nu ska jag ju klippa mig om en vecka, och det är väldigt längesen jag klippte mig så håret är ju extremt illa just nu.
Men det brukar alltid vara rätt torrt i topparna.
Jag behöver med andra ord lite tips på bra och väldoftande produkter som kan råda bot på detta.
Jag har spanat lite på Kerastase och Lanza men det finns ju en uppsjö!
Jag tänkte ta detta med min frisör när jag ska dit, men har ni nått bra tips vore det toppen!
Lite olika prylar jag funderat på (länkar, så klicka på bilderna)

Det tredje problemet är min hårfärg.
Vad ska jag göra?
Förslag kommer strax
2010-03-20 @ 13:40:17 Skönhet Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback