hårprodukter

Såja. Jag sa ju att jag skulle visa vad det var för hårprodukter jag köpte när jag var hos min frisör Johanna.
Så då gör jag det.

Mitt hår blir dassigt rätt snabbt efter att det är färgat. Och jag tycker att jag tappar färgen alldeles för fort.
Då tipsade Johanna mig om Label M som tydligen ska vara superbra för just mig.

Detta var typ den bästa bilden jag kunde hitta. Ruttet.
Iaf så står det Label M Colour Stay Schampoo/Conditioner.
Label M är ett av Toni&Guys märken men ligger ändå i en hyfsad prisklass.
Tror jag betalade typ 99:- styck för dem.
Jag har använt dem för första gången idag och håret är fortfarande blött, men det var väldigt drygt! Allra helst schampot. Jag tog alldeles för mycket även om jag tog en bråkdel av vad jag brukar.
Visst, jag har även förlorat en del hår. Snyft, separationsångest. Men ändå väldigt drygt tycker jag.

Sen så köpte jag även en inpackning då mina toppar och hårbotten tenderar att bli väääldigt torra.
Detta har jag då inte använt än, för det kändes onödigt när jag precis klippt mig, men jag ser fram emot att testa.
Det luktade gudomligt gott! Jag ville äta det!

Denna kostade strax över 200:- tror jag hon sa.
Och den ska tydligen läka håret på djupet. Står massa skojig text på den på baksidan också.
Jag återkommer med full rapport på samtliga produkter!
2010-03-30 @ 21:14:33 Skönhet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback