Beslut har aldrig varit min starka sida

Har nog bestämt mig för att skippa jeansjackan.
Lämnar tillbaka den imorgon och köper skinnjackan istället.
Känns mer rätt.
Det får la vara värt 300 spänn till helt enkelt.

Mikael forskade lite om min nya favorittelefon som jag bloggat om tidigare.
Den ska tydligen eventuellt komma i slutet av juli. Åh ork!!
Jag vacklar ju mellan den och ett sjukt bra erbjudande på iPhone.

Kolla in erbjudandet här! Det drar i "vill ha"-tarmen helt klart

Det är svårt att välja ibland.
Inte min starka sida som ni kanske märkt haha.

Förresten köpte jag nya hårprodukter hos frisören igår. Schampo, balsam och inpackning.
Kan visa ikväll vad det är för något.
Hoppas på underverk för mitt hår =)

sen kan jag ju tipsa er om att den sjukt snygga leopardkoftan som jag visade i ett tidigare inlägg finns att köpa på Nelly

Jag älskar koftan!! Den är underbar underbar underbar. Jag har dock den mörkare nyansen, men den ljusa är minst lika snygg.

2010-03-30 @ 13:02:49 Vill ha Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback