omg...


Så här kan man också avsluta en vänskap man haft i flera år.
Avsluta vänskap på bilddagboken...
Så jävla trött på det där beteendet. Inte första gången heller.
Men gör man det valet så skiter jag faktiskt i det.
Jag tänker verkligen inte spekulera i vad som motiverade det, för jag har fan inte gjort ett skit för att förtjäna sånt omoget beteende.
Jag behöver verkligen inte detta.
Klarar mig finfint om än inte bättre.
Jag har brytt mig och funderat och undrat, för det är sån jag är.
Men nu...nu skiter jag i det.
Man är två i en relation, newsflash.
Jag ska inte göra allt och få inget eller skit på omvägar.
2010-06-22 @ 08:05:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tacky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback