Ni vet hon Kim?

Kim är en sån som inte tycker att partnerbyte en vecka är något konstigt alls.

Även om hon då får bo med någon som liknar kväll vid samlag och har en sexpläd ;)

Helt normalt.


Hon är en sån som är helt för förhållande-allians.

“Tar det slut mellan er, ja då måste jag ju lämna Magnus”

Såklart.

Hon är även en sån som accepterar ordet rult i Alfapet för att jag ger en bra förklaring till det.

Det betyder fett.

Såklart.


Man skulle kunna påstå att Kim är grov i munnen.

Men nej nej nej.

Det är bara det att hon vågar säga det alla andra fegisar bara tänker.

Hon och jag är dessutom ett oslagbart par både i Picasso och Helt Överens.

Vi har känt varandra i tio år på bara ett år.

Då blir man bra i spel.

Såklart.


Kim är en sån som man aldrig har tråkigt med.

Någon som alltid får en att skratta och må bra.

En person är precis lika dryg och ironisk som jag är och uppskattar det.

En person som är lätt att älska helt enkelt.


Känner ni henne? Den där Kim <3

2010-07-05 @ 19:43:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback