Tvättstugan

Även denna gången blev jag förbannad i tvättstugan.
Tror folk att bokningssystem är för skojs skull och endast en form av rekommendation?
Uppenbart är det så.
Jag blir totalt rabiat när folk inte respekterar varandra.
Vad fan tror dom att jag vill tvätta alla min tvätt men INTE ha några torkrum?
Jo men blöta kläder is the shit jävla miffon.
Lär er boka tvättid för helvete.
Jag drog ner all den halvblöta tvätten och slängde den i påsarna som låg inne i torkrummet.
Den påsen har nu stått på golvet i 3 timmar.
Jag blir så aaaarg.
Ska nu ner och hänga mitt sista.
Får se om jag springer på mongot.
2010-01-10 @ 17:11:11 Permalink


Kommentarer
Postat av: sandra
Postat av: nilla
Postat av: sandra
Postat av: nilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback