Tungt

Det är en tung dag.
Min mormor gick bort inatt.
Jag är glad för att mamma han komma fram igårkväll.
Det är ju ändå 4-timmars resväg.
Det blir med andra ord ingen tripp till uddevalla idag för att fira mammas födelsedag.
Hon blir kvar i Norrköping ett par dagar.
Usch.
Och nästa tisdag, samma dag som vi börjar vår hemresa från Guadaloupe ska min älskade farmor opereras.
En väldigt omfattande operation. Utom mig av oro.
Det är lite för mycket just nu.
Mitt huvud spränger efter alla tårar och dålig sömn.
Kommer nog försöka sova ett par timmar här snart.
Usch.
Skönt att det är helg iaf, så man inte hade behövt sitta på jobbet och se glad ut.
Inte läge.
2010-01-16 @ 13:14:31 Permalink


Kommentarer
Postat av: sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback