trettondag

Nu har jag jobbat som en blå.
Haft bokslut så det har varit två svettiga dagar!
Skönt att man iaf är ledig imorgon. MMMMM.

Fick ett angenämt paket att hämta ut också.
Sex nya böcker! Mums.
Nu har jag att göra igen.
Varit smått panikslagen i 3 dagar sen min förra bok tog slut.
Nu kan jag andas ut.

Milo gjorde just en skön sak. Milo är alltså min hund för er som inte vet det
Tvn var på och det var reklam.
Så gör dom reklam för Göta kanal 3.
Vad gör Milo då? Jo han går och byter kanal genom att lägga sig på fjärren.
Det han bytte till var polisskolan och han låg där och glodde helt seriöst på filmen.
Hahaha.
Han gilla inte Göta Kanal. Jag håller med.

Ikväll ska jag glo på när Mikael och hans bror lirar tvspel och nördar.
Och så ska jag lääääsa.
Och äta godis.
Mums!
Kanske göra en ny header?

Ja bantningen går jättebra! Har väl gått ner 5 kilo.
eller tvärtom.
2010-01-05 @ 19:29:12 Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback