Semesterplanering

Beställde en ny bikini igår.
Denna kombon tänkte jag köra.
Har även en turkos bikini sen förra säsongen så det känns lovande.
Har planerat in lite BUSande ikväll för att inte smälta in i sandstranden första dagen.
Tänkte se ut som hon på bilden. Troligt.
Rensade även genom min garderob idag.
Slängde alla somriga kläder i en hög och allt annat i en annan. Sen vek jag om allting.
Och valde ut vilka sommarkläder som kanske får följa med om TIO dagar.
Dessa kläder fick en helt egen hylla tills vidare.
Jag inser att jag kommer ta med mig för mycket. Som alltid.
What to do...
2010-01-10 @ 17:56:28 Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra
Postat av: nilla
Postat av: sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback