Resumé

Idag fick jag sätta klockan på nio.
Usch. Gillar inte väckarklocka på helger. It sucks.
Men, det var ju för att jag skulle träffa Sanna efter hennes tenta så det var rätt lugnt.
Jag och spårvagnarna denna veckan = FAIL.
Fick gå av och gå från haga till vasa viktoria för att vagnen innan stod och blocka. Orka vänta. Nära dit ju.
Men kallt så jag höll på att dö.
Tur att jag hade mina skor igen. Love.
Vi tog fika på Espressohouse. En stooor chai och en grillad macka. Mumma.
Satt och skvallrade. Mysigt!
Dock var det vansinnigt kallt därinne. Jävla vinter.
Sen tog vi vagnen till Valand. Men åkte för långt och hamnade på Kungsportsplatsen.
FAIL.
Men flexibla som vi är anpassade vi oss efter situationen och gjorde Kungsgatan istället för Avenyn.
Skulle leta efter bikini till mig.
Återigen FAIL.
Skitaffärer. Var typ överallt. Vi gick till och med till nordstan. Något jag helst undviker.
Alltid så sjukt mycket folk och massa jobbiga tattare som står och blockar hela jävla gångar. Vansinnig.
Men men. What you need, you need.
Dock var ju utbudet av badkläder obefintligt.
Så jag köpte nya trosor istället.
Logiskt.
Sen satte vi oss i drack kaffe på centralen. Välbehövligt!
Dock kom det nån äcklig jävla brud och knödde ner sig bredvid oss och hällde sin mcdonalds-cola i ett glas.
Hon stank nått fruktansvärt!
FAIL
Så vi fufu-ade oss till längst ut på soffan.
Äntligen BREATH!
Sen blev sofforna lediga.
WIN!
Sen lämnade jag av Sanna vid tåget och jag tog mig hem.
Och nu sitter jag här och fryyyyser. så jävla kallt i lägenheten. Måste läcka in kyla överallt.
Dessutom måste jag gå ut med Milo.
Sjukt osugen.
Vill helst lägga mig under filten och fantisera 11 dagar framåt.
Men, jag måste klura ut present till mamma, samt rensa min garderob så jag kan gå igenom vad som ska med på resan.
MÄÄP
Filmtips!
Zombieland. Såg den igår. Jävligt underhållande. haha. Grymt bra. SE!
Vad har ni gjort idag?
2010-01-09 @ 17:05:15 Permalink


Kommentarer
Postat av: Mamma
Postat av: nilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback