Resfeber med stort R

Kommenterade precis Sandras resfeber-inlägg
"Jag VET att jag har för mycket kläder med mig! Men jag kan inte välja.
Herregud jag är våg för bövelen. Det värsta vi vet är att bestämma oss. Jag kan inte. Har inte den genen.
Men jag vet att man vill byta kläder ofta när man är utomlands. Man svettas ju skapligt.
Sen är det ju helt olika kläder för stranden som för shoppingen som för regnskogsvandring som för kvällsmiddagen.
Man måste med andra ord ha alternatiiiiv.
Men det blir nog bra.
Shoppar jag nått får jag väl slänga nått. haha. eller smyga ner det i pappas väska =) FUFUFUFU
IMORGON! Åh jag döööör.
Helt supernervös inför flygresan också. Gratis dryck? Ska man satsa på in i dimman då kanske?"

Som ni ser är jag ett nervvrak.

Låg i fosterställning bredvid resväskan igår efter första packningen.
Den var överfull av endast kläder. Så det var bara rensa ut.
Sex klänningar, fem par byxor och sju linnen ansågs för mycket. WHAT!!
Nu är jag nere i tre par byxor, fyra klänningar, fem linnen.
Men jag vet ju hur jag är. Måste kunna välja och variera. Funkar inte annars.

Gjorde en sista BUS-attack också.
Lätt stressad BUS-attack = att jag börjat skåda små fina kanter på armarna exempelvis.
Ingenting lite peeling inte kan råda bot på ikväll dock.
Jag är NERVÖS.
Sova inatt? Troligtvis inte.

2010-01-19 @ 07:51:50 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback