Lördagsångest?

Efter en morgon/förmiddag av ångest pga ruttet utbud av jackor i Göteborg (enligt nätet) och en hemsk bismak i munnen av fettet på min kropp. USCH.
Jag vill inte ge några nyårslöften, men det vore inte helt fel om jag bara kunde göra något åt eländet och bli kanske inte smal, men iaf mindre fet. Man får ju vara realistisk.
Vi kan väl hoppas att jag ska drabbas av träningsmani och cravings efter endast nyttig mat.
As if...
Men hoppas går ju.
Som sagt allt var emot mig. Mikael hade slängt lådor jag skulle bara, varav en tillhörde mina nya "uggs"
Jag fick löpa ner till soprummet och hämta upp resterna av lådan.
Jag skulle ju in och byta dom för höger sula är helt sne. Endast haft dom en vecka.
De tog in dem för bedömning..så de hör av sig måndag eller tisdag.
Och jag hittade till slut en jacka.
På NK dock. Lite dyrare än beräknat...
Men det blev en fin svart Woolrich-jacka med gråvit päls på luvan. Fint!
Så jag är äntligen nöjd och jag slipper frysa ravi av mig.
På tal om frysa..Köldskador på låren!!
Svider jävelberg ska jag säga er.
LÄNGTAR till värmen den 20e.
Puss
Tillägg: Vad är problemet med radbytet?
Går inte få mellanrum i texten. Blir vansinnig.
2010-01-02 @ 17:44:09 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback