Långhelg och pruttar

Man borde alltid ha fyradagarshelg. I min mening.
Iaf tredagars. Man mår så mycket bättre när man får ha kvalitetstid med sig själv.
Man hinner ju inte både slappa och ha roligt när man bara har två dagar. Och man behöver båda! Så är det!
Nu har jag ju det rätt bra ändå denna månaden.
Först ledig på onsdag igen, SKÖNT.
Sen ska jag till mamma till helgen för hon fyller år = måste köpa present på onsdag.
Sen är det inte många dagar kvar till den 20e och då åker jag till västindien en vecka.
Det ska bli helt amazing!

Åh jag har världen knäppaste hund. Han blir förnärmad av pruttar.
Om man ligger i soffan och myser till exempel. Då kanske man fiser, för det gör man om man är människa.
Då reser han sig och går iväg. Helt sur.
Men han får minsann prutta sina tysta illaluktande fisar. Riktiga smygisar, man har ingen chans att fly.
Dumhund.
Haha. Moget inlägg.
Han har varit väldig mammig dom här dagarna. Han är inte van vid att jag är hemma så mycket kanske.
Mycket kärlek och gos.

Nu ska jag fortsätta med disken. Avklarat 2 perioder av 3.
HATAR ATT DISKA!
Jag SKA ha diskmaskin i nästa lägenhet.

PS. Får ha fula linjer eftersom jag fortfarande inte får ha mellanrum mellan raderna. WTF?!
2010-01-03 @ 19:15:05 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback