Kunden har aldrig rätt

Skulle ju hämta ut mina nya "uggs" igår.
Men asen sa att jag var tvungen att ha kvitto eller kontoutdrag.
Va fan! Jag har ju lämnat in MINA skor till dom. Varför skulle jag göra det?
Idioter.
Och förresten, i dagens tekniska samhälle kan dom bara knappa in inköpsdatum och kolla mitt kortnummer så ser dom att jag betalat för skiten.
Blir så sjukt trött på sånt där.
Men när jag var där igår efter jobbet så hade jag galet ont i ryggen och var skittrött så det kändes som att jag skulle ramla ihop.
Inte läge att bråka.

Nu har jag iaf printat ut en jävla kontoutdrag, vad nu det egentligen gör för skillnad.
Kan ju vara ett helt annat par skor for all they know.

Nilson sucks.
2010-01-08 @ 11:07:21 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback