fika på stan

Tog mig ut idag.
Kanske inte låter så märkvärdigt, men ha då i åtanke att det är SVINkallt, snöar och blåser.
Fick löpa ner till förrådet och hämta mina nästintill oanvända vinterstövlar eftersom jag inte hunnit hämta mina nya "uggs".
Påpälsad överallt utom på benen (jeansleggings) började jag vada ner till vagnen. Backen var rolig...
Benen var två isklumpar när jag och Elise äntligen kom fram till Condecco.
Blev två chaillatte, en smörgås (Ruccola, brie, tomat och pesto på stenungsbakat bröd) samt en liten kaka.
Och en massa tjöööt.
Det var väldigt angenämt och trevligt att träffa henne igen. Va ett tag sen så vi hade mycket skitsnack att ta igen.
Och så bestämde vi att vi ska kolla Avatar nån gång mellan hennes bokslut och min resa. Jaaa.
Kim vill du också följa med?
Jag har varit hemma en timme typ men benen är fortfarande inte helt tinade.
Iskallt ute.
Snart ska vi pälsa på oss igen och åka till Mikaels päron.
Han ska laga deras nätverk. Virus, hackers och skit. Härligt.
Jag tar nog med mig termobrallorna och går ut och leker i snön med Milo.
Vi får käk också. Lax hörde jag det ryktas om.
MUMS!
Jag älskar fisk!
Peace
2010-01-06 @ 16:01:51 Permalink


Kommentarer
Postat av: kim
Postat av: nilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback