Världens bästa tävling at the moment! <3

Nu vill jag bannemig vinna!!
Har tävlat en miljard gånger i diverse bloggtävlingar men aldrig blivit den lyckliga =(
Men nu är det allvar. Nu är det den perfekta tävlingen för mig.

Min dator jag har nu...Sveriges sämsta, jag skojar inte.
Satt och skrev detta inlägget. Då råkade jag dra ut strömsladden. Vad händer då? Jo datorn dör direkt.
Så bra batteritid har jag.
Helt sinnesjukt!
Det blir bara värre och värre också.

Häromdagen tog jag med mig datorn till köket för jag ville lyssna på musik när jag skulle diska.
10 minuter fick jag lyssna, sen dog den.
Fick stå och lyssna på plaskande och skrubbande och mitt eget muttrande istället.
Men nu är den alltså nere på 0 sekunder i batteritid.
Helt värdelös.

Väger bly gör den också så den kan knappt räknas som bärbar.
Jag behöver verkligen en ny laptop då jag använder den väldigt flitigt och kan inte leva utan!
Dessutom har just den datorn du lottar ut har ett perfekt grafikkort så jag kan spela och jobba runt på den helt obehindrat.
HJÄLP!!

Svaret på frågan är iaf 3300 zoner i Sverige. Mer än 25000 världen över. Framgick inte riktigt om det var bara Sverige det gällde.

Så pliiiiis Kenza, let me win!!! <3
2010-02-18 @ 18:28:33 Permalink


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!
Postat av: SARA.
Postat av: Emir
Postat av: nilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback