TJA TJa Tja tja

(sägs i kanon. Roligt från musikalen i fredags)

Fick ta mig i kragen idag.
Hade ont i hela baksidan av benet. Inte bara vaden längre.
Jag gick av vid axcessakuten och gnällde över min 2 veckors långa smärta i vaden.
Fick vänta typ 45 minuter så det var inte så farligt.
Hade ju nya SOLO att läsa =)
Sen kom doktorn och klämde på mitt ben.
Ingen propp iaf sa han.
Han trodde att det kunde vara en sendragen inflammation i musklerna kring knävecket. eftersom smärtan liksom strålar ut därifrån typ.
Fick recept på knark som jag ska hämta imorgon.
Få se vad det blir för skojigt denna gången...Kanske redan har skiten hemma.
Har inte gett mig in på att ta tabletter när jag inte vetat vad det är.
Min mage är som ju bekant inte BFF med starka smärtstillande.

Har nu suttit med benet rakt ut på vardagsrumsbordet och så går det leva med.
Ska nog ta nån av mina knarkpiller som jag har hemma redan.
Har ju för inflammation sen tidigare.

Just nu ligger Milo som en korv bakom mitt huvud på ryggstödet och sover.
Lilla grisen. Himla gosig.
Ligger och småsnarkar i mitt öra.
Gottegris.
Vad har ni gjort idag då?
Roligare dag än min hoppas jag =)
2010-02-23 @ 20:50:43 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback