Melodifestivalen

Omdömen löpande.

Dolph: NEJ! Förstoppad någon?
Kristin: NEJ! Hysterisk någon?
Måns: NEJ! Tillgjord någon?

♦Bidrag 1. Ola - Inte jättebra. Men jag kommer säkert skaka rumpa till skiten =) 5 Nillor
♦Bidrag 2. Jenny Silver - Orkar inte mer. Ta bort henne. Och hur ser hon uuuut? 0 Nillor
♦Bidrag 3. Linda Pritchard - Skulle bergis gå hem i Balkan. Det är bra. Jag blir danssugen. Vinnare? Nja. 7 Nillor.
♦Bidrag 4. Pain of Salvation - Föll som en fura direkt. Väntade mig gap och skrik och skit, men detta var vackert. Tror dock inte att den lär gå långt. Men jag vill ha den i min mp3 när jag somnar. 9 nillor
♦Bidrag 5. Anders Ekborg - Men nej. Har vi inte lärt oss att sånt här dramatiskt inte går hem. Musikalgap/opera osv funkar inte . Men vem vet egentligen vad som kommer slå i Eurovision. All möjlig konstig skit vinner ju där. 3 Nillor.
♦Bidrag 6. Jessica Andersson - Snygg tjej, sjukt trista kläder. Hon brukar ju porra till det. Tog i från tårna. Smäktande och lite trist. Låter lipfärdig hela tiden. Hade behövt en rumpchock eller nått =) 4 Nillor
♦Bidrag 7. Frispråkarn - Men gud, nej nej nej. Åh gud nej. 0 Nillor
♦Bidrag 8. Salem Al Fakir - Denna var bra! Me like. 9 Nillor
2010-02-06 @ 20:27:53 Permalink


Kommentarer
Postat av: J

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback