FYFAN

Mår illa! Ont i magen. Ont i hjärtat. Ont i själen.
Tre äckliga jävla människor som slänger en stackars oskyldig, försvarslös hund från en bro.
Tänker inte länka till videon, jag besparar er.
Det är så vidrigt så jag skakar i hela kroppen.
Jag vill döda!!

Jag önskar dom ruttnar bort i ett svart jävla hål nånstans.
Att någon slänger dom från en bro så att dom bryter alla ben i kroppen, men inte dör, så kan de ligga där och skrika i plågor.
Sociopat eller inte, slå lite känslor i dom då.

Han som kastar finns på facebook.
http://www.facebook.com/Valdelis
Där kan man ju lämna några väl valda ord kanske.

Jag hoppas iaf att dom dör.
Vidriga, äckliga, jävla skitstövla som inte ens borde kallas människor.
2010-02-24 @ 19:14:03 Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym
Postat av: Anonym

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback