20100222

Upproret fortsätter. Underhållande.
Skojfriska kufar.

Aja. Folk får tycka precis vad dom vill.
Som jag skrev till en begåvad person som kommenterat:
"Moget, verkligen. 
Usch fy på mig som säger min åsikt. Så kan man ju inte hålla på.
smäll på fingrarna
Får jag inte åka till Serbien på semester heller då eller? Eller Tyskland? Eller nått annat land i världen som krigat och dödat massa människor helt omotiverat?

Ni behöver inte glömma det.
Bara gå vidare i livet.
Dra inte alla över en kam.

/slynan (för det har mycket med mitt inlägg att göra...)"


Jeje.
Har varit på massage idag.
ÄNTLIGEN!
Var långt mer än en månad sen sist.
Kändes i kroppen ska jag säga er.
Skrek som en stucken gris men sadist-Stefan bara flinade.
Haha.
Nej då.
Men rejält uppknådad nu.
Mums!


Hittat mitt nya HA-objekt nu.
iRiver Story
Give me!
2010-02-22 @ 20:52:36 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback