Upptrappning

Nu har suttit här och planerat nästa veckas meny.
Dags för upptrappning och nu är jag äntligen klar med vad jag ska äta nästa vecka.
Inköpslista skriven och blir iväg å handla senare.
Ikväll ska jag laga mat för 2 dagar tänkte jag.
Vi har ju bokslutsvecka och imorgon är det gruppmöte halv sex så det blir lite svårt att hinna laga mat.
Men det är bara köra på. Gör jag en kyckling och lax så har jag ju 4 middagar.
Måndagar kommer ju alltid vara lite konstiga eftersom jag har gruppmöte när jag egentligen måste äta min middag. Då får man justera lite. =)
Här är min meny iaf


Just det, det blev inget med lägenheten.
Vi blev överbudade.
Nu ska jag röka och sen plocka lite hemma.
Puss på er!
2010-08-29 @ 13:11:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback