Jag önskar mig!

När jag fyller år...om sisådär 2 månader och 19 dagar så är ju tanken att jag ska vara klar med min viktminskning.
Vi får väl se om så blir fallet, MEN jag önskar mig iaf mängder med kokböcker fyllda av nyttiga recept. Gärna Xtravaganzas kokböcker.
Jag är ju begåvad med noll fantasi när det gäller att komma på dagens middag så jag kommer verkligen behöva all hjälp jag kan få för att inte ta lätta (och därmed även oftast onyttiga) utvägar.
Så nu vet ni det.
Lägg det på minnet. Jag ska själv försöka komma ihåg det...
(sen önskar jag mig prylar i shabby chic-stuk =)
)
Och ni som vill veta hur det går?
Jo..
Minus 15 cm i midjan.
18 av 38 kilo borta. Hade hoppats på halvvägs denna veckan men det diffa på ett kilo.
Så kan det gå.
8 veckor har jag intagit denna ljuva diet och minst 5 veckor återstår.
Jag kanske fortsätter lite till beroende på hur jag känner det.
Tror att det är svårt att fortsätta minska i vikt när jag börjar äta.
Men det är ju över en månad kvar så jag behöver inte fundera på det än.
Har slarvat en del med träningen under semestern, men på måndag är det back to work så då ska jag nog kunna cykla mina 2 timmar i veckan på gymmet.

Ikväll blir det film.
Snart hoppas jag.
Sitter och maniskt tänker på ost just nu...
Man blir lite skadad av dieter.
MANISKT besatt av vissa födoämnen.
Spännande =)
2010-08-04 @ 20:33:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: J

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback