Paket

Åh trallalala, paket från posten att hämta ut!
Tyvärr hinner jag inte det idag, för idag blir det jobb jobb och åter jobb. Kommer antagligen kliva inför dörren hemma närmare 22.00 ikväll.
Så kan det vara.
Men det känns extra okej denna gången, eftersom jag sen har ledigt i fyra dagar.

Har jag sagt att vi ska måla om hemma under påskhelgen?
Vi ska måla alla målade väggar i vardagsrummet vita! Är sjukt less på grönt. Dessutom ska vi måla om alla element. Blir ju alltid sån dassig färg på dom och jag vill ju att de ska smälta in i väggen, inte sticka ut som en gulvit metallåda.
Var inte så dyrt som jag trodde med elementfärg.
Vi är ju typ tajta med som på Sävedalens färg för vi får alltid rabatt :)
Snällt.

Idag är jag major trött!
Hur ska det gååå?

Pigga upp mig någon?
2010-04-01 @ 07:59:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback